Scary&creepy

Normal...is boring

Scary&creepy

Normal...is boring

American horror story...

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
Marilyn manson Lover

نظرات  (۴)

دلم میخواد ببینمش ولی نمیدونم موضوعش چیه
چند فصل ازش اومده؟
پاسخ:
دقیق نمیدونم چند فصل....موضوع کلیش جالبه ...نقش اصلیم همین پسرس که عااااشق شخصیتشم..اتفاقام اکثرن تو یه خونس..ولی انقدددددددرررر این سریال از لحظه ی اولش خاک برسریه ...که گفته باشم به درد تو نمیخوره اصن مناسب سنت نیس:))))))))))))نبینم دس به این چیزای جیز بزنیا....خخخخ...دیگه یه جاهایی چندش اور میشه منم دیگه ندیدمش.به نظر من کلا اونقدددر جالب نیست که بری دنبالش...حالا خواستی وخ بگذرونی بد نی:)
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۰ جوجو کوچولو
دیدم تبلیغشو تو تاینی موویز
پاسخ:
اره تاینی خیلی مرتبو منظم همشو داره...خاستی ببینی کیفیت معمولیشم خوبه...480به نظر من کافیع ولی نت داشته باشی 720بگیری خفن میشه:)من خودم به یه دلایلی ادامش ندادم ولی داستان خیییلی قشنگو قوی ای داره
خودم یه انیمه خاک بر سری دانلود کردم فعلا دارم میبینم
پاسخ:
خخخخخ...اسم؟؟؟؟منم موخام :))))خخخ
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۵ هــانــی خــانومـــ
دنبالی 
دنبال کن لطفا
پاسخ:
مرررسی..عاقا بلد نیستم دنبال کنم یکی توضییییح بده خواااهشن:'((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی